Order Form

Nama:
Email:
No. telefon :
Alamat :
barang yang ingin ditempah :

Click here to put a form like this on your site.

Assalamualaikum:)

* Selamat Datang ke Dunia Bella.Go.Craft !

*menjual kraf buatan tangan 100% dari kain felt. seperti:-
- keychain
- keychain nama
- bookmark (penanda buku)
- handphone case
- calculator case
- camera case
- ID Holder
-Hard Disk Case
-Quran Case

*harga adalah mengikut jenis, design dan saiz.

* bagi yang berminat untuk menempah, boleh isi order form disebelah atau nak lagi mudah sms sahaja saya Nabila( 017-3938279).

Tempahan dari anak Prof Shoki

on Wednesday, December 21, 2011


salam..minggu lepas dapat call dari anak Prof Shoki. ingatkan kenape. tibe-tibe ada seorang perempuan call .
"Hello. ni kak nabila ke?"
"ar..ye saya. sape ni?"
"saya anak Prof Shoki.hmm. akak ada jual barang kat bella.go craft dalam blog ni kan? saya nak order.. boleh tak datang pejabat ayah saya esok?"

wah..alhamdulillah. tak sia-sia bagi kad nama olok-olok yang haritu saya buat. buat pakai publisher, print kaler kat kertas A4. haha. Prof Shoki ni lecturer untuk subject entrepeneurship. salah satu tugasan kami kena buat business carnival. so, setiap group kena buat jualan. group kami decide nak jual produk saya ni.kuikui. Nama anak prof shoki ni Syafiqa baru darjah 5. hehe.

First, dia nak HP case kaler pink + purple.macam bawah ni. 

front side


back side

kedua, dia nak keychain nama. semua ni nama adik beradik dia. :)

front side

back side

ketiga, bookmark. ada angry bird, bear kaler pink dengan spongebob. kahkah.

 


barang-barang ni dah sampai pon ke tangan pemiliknya. sape-sape nak order boleh lah isi form ye :)

0 comments:

Post a Comment